#reklama

Mango - aktualizacja

Witam!

Dziś postanowiłam pokazać moje czteromiesięczne mango, a to za sprawą kolejnej rozetki liści jaką zamierza wypuścić. 



Od czasu siewu roślina zdecydowanie zmężniała, a liście pociemniały jak powinny w przypadku tej rośliny. Nadal jednak jest dość niska, niemal takiego samego wzrostu jak wykiełkowała na początku, osiągając około 20 cm wysokości. Być może trafiła na zbyt ciężką dla siebie glebę. Aha, no i oczywiście dostała nową, większą doniczkę, niż tą w której kiełkowała. Wracając do rozmiarów mango, zdecydowanie jest szersze niż wyższe, a to ze względu na długie i wąskie liście.
Mango jeszcze 11 sierpnia 2015

Młode listki 18 sierpnia 2015

Młode listki 18 sierpnia 2015
I młode listki dziś:)
Młode liście zwykle mają inne zabarwienie niż starsze, najczęściej chyba czerwonawe, u mnie są takie brązowawo-rude. Oprócz tego nowe przyrosty mango indyjskiego są bardzo cienkie i delikatne, zapewne ze względu na warunki domowe - brak wiatru, deszczu, przez co pewnie są jeszcze bardziej lelawe niż w naturze. U mnie nowych liści przybyło sztuk trzy. I już widać, że stożek wzrostu przygotował się już do wypuszczania kolejnych:)
Roślinka w całości.

Zdecydowanie polecam podlewać mango do podstawki, rośnie wtedy jakoś tak ładniej:)

Prześlij komentarz

Nowsza Starsza

Wesprzyj moją pracę 👇

Od 10 lat tworzę całkowicie darmowe materiały dla ludzi takich jak ja - zainteresowanych dziwnymi roślinami użytkowymi i jadalnymi. Strona ta powstaje tylko dzięki pracy jednej osoby, sama piszę, fotografuję 📷, robię research, dbam o social media i grafikę. Postaw mi kawę na buycoffee.to